Тема програми "Загальна будова гальмівного обладнання ( локомотиви, вагони)"

Тема уроку "Загальна будова та розміщення гальмівного обладнання на вагонах"

Завдання 

Переглянути відеоролик 


1. Ознайомитись з навчальним матеріалом та записати в зошит:

ГАЛЬМІВНЕ  УСТАТКУВАННЯ ВАНТАЖНИХ ВАГОНІВ


C:\Documents and Settings\god\Рабочий стол\2010_09_19\IMG_0008.jpg

 1.Гальмівна магістраль
2.Трійник
3.Разобщительний кран
4.Підвідна труба
5.Двокамерний резервуар
6.Труба7.Запасний резервуар
8.Гальмівний циліндр
9.Головна частина
10.Магістральна частина
11.Сполучний рукав
12.Кінцевий кран

13.Авторежим


  
 Гальмівне устаткування вантажних вагонів забезпечує накопичення і пропуск стислого повітря, що подається від локомотива, про також сприйняття, реалізацію і передачу (трансляцію) сигналів управління процесами гальмування і відпуск, що поступають по гальмівній магістралі (ГМ) Гальмівне устаткування складається з магістрального повітропроводу 1 діаметром 1 1/4", повідомленого через трійник 2 № 573 і разобщительний кран 3 № 372 підвідною трубою 4 діаметром 3/4", або сполучним рукавом Р35, Р36 з двокамерним резервуаром 5№ 295-001, або № 295М-001 Останній зв'язаний трубами 6 діаметром 3/4" із запасним резервуаром (3Р) типу Р7-78 об'ємом 0,078 м³ (на восьми вісних вагонах Р7-135 об'ємом 0,135 м³ і авторежимом (АР) № 265а, 265а-1, встановленим над одним з візків вагону і повідомленим з гальмівним циліндром 8 (ТЦ) № 188б, або № 002 (№ 519б на восьми вісних вагонах). На двокамерний резервуар встановлюються головна 9 № 270-023 і магістральна W № 483-010 (або № 483м-010) частин, створюючи відповідно розподільника повітря (ВР)№483или№483М

   Для між вагонних з'єднань використовуються сполучні рукави 17 типу  Р17, що підключаються до труби 1 кінцевими кронами 12 № 190 (або № 4304) і поверненими на 60° щодо горизонтальної осі. Це виключає удари головок рукавів об горні сповільнювачі і покращує їх роботу в кривих ділянках шляху.

   Об'єм запасних резервуарів повинен забезпечувати необхідний запас стислого повітря при найменшому допустимому тиску в гальмівній магістралі (ТМ) в хвостовій частині поїзда 0,45 МПа для ефективної зупинки вагону і утримання його в загальмованому стані в течію 

не менше 5 хв.

  У поїздовому положенні всі камери розподільника повітря і запасний резервуар заряджені, об гальмівний циліндр повідомлений з атмосферою через авторежим. При гальмуванні тиск в ГМ знижується і ВР повідомляє ЗР з авторежимом, через який відбувається наповнення гальмівного циліндра до рівня, відповідного глибині розрядки магістралі, вантажному режиму, встановленому на розподільнику повітря, і величині завантаження вагону.

   Розподільник повітря при повному службовому гальмуванні створює на виході тиск на порожньому режимі 0,14-0,18 МПа, на середньому 0,28-0,33 МПа і на вантажному 0,39-0,45 МПа ( з модернізованим двокамерним резервуаром № 295М-001 відповідно на порожньому режимі 0,14-0,18 МПа, на середньому 0,30-0,34 МПа, на навантаженому 0,40-0.45 МПа). На вагонах з авторежимом перемикач режимів встановлюють в положення "навантажений" при чавунних колодках і в "середній" при композиційних, а його рукоятку знімають.

   Характерними несправностями пневматичного гальмівного устаткування вантажних вагонів є, ослаблення кріплення деталей до рами і кузова, розшарування, тріщини або протертості сполучних рукавів, надломи, обриви труб магістралі, або їх погнутість, підвищені витоки повітря в місцях різьбових з'єднань, головках сполучних рукавів, гальмівних циліндрах При огляді пневматичного устаткування необхідно перевіряти правильність положення ручок кінцевих і разобщительних кранів, перемикачів режимів на розподільниках повітря, вихід штоків гальмівних циліндрів і їх відповідність нормативам, а також чутливість розподільників повітря до гальмування і відпуску.


 ГАЛЬМІВНЕ УСТАТКУВАННЯ ПАСАЖИРСЬКИХ ВАГОНІВ

 



C:\Documents and Settings\god\Рабочий стол\2010_09_19\IMG_0012.jpg

   Гальмівне устаткування пасажирських вагонів забезпечує накопичення і пропуск стислого повітря, що подається від локомотива, а також сприйняття, реалізацію і передачу (трансляцію) сигналів управління процесами гальмування і відпустки, що поступають двома шляхами, по гальмівній магістралі (ТМ) або по електричній лінії - для електропневматичного гальма (ЕПГ). Гальмівне устаткування складається з магістрального повітропроводу 1 діаметром 1 1/4", повідомленого через трійник 2 № 573 і разобщительний кран 3 № 377 підвідною трубою 4 з розподільником (ПР) повітря 5 № 292-001, встановленим спільно з електророзподільником (ЕПР) повітря 6 № 305-000 на кронштейні задньої кришки гальмівного циліндра (ГЦ) 7.

   З розподільником повітря з’єднаний запасний резервуар (ЗР) 8 типу Р7-78 об'ємом 78 л, на якому встановлений випускний клапан 9 № 31Б. На гальмівній магістралі 1 є не менше трьох стоп-кранів 10 типу № 163 для екстреного гальмування, на кінцях труби встановлені кінцеві крани 11

 № 190 (або № 4304) із сполучними рукавами 12 №369А.

   Окрім пневматичного на пасажирських вагонах для роботи ЕПГ встановлено електричне устаткування. В сталевій трубі 13 прокладений робочий і контрольний електричні дроти, які підведені до кінцевих двотрубних 14 № 316 і середньою 15 тритрубною № 317 коробкам затисків. Від останньої дріт в металевій трубі 16 підведений до камери ЭВР, а від кінцевих коробок шланговим кабелем /7 повідомлений з контактами в сполучній головці між вагонного рукава 12.

   У поїздовому положенні крону машиніста запасний резервуар заряджений, а гальмівний циліндр повідомлений з атмосферою. При гальмуванні шляхом розрядки гальмівної магістралі спрацьовує розподільник повітря і повідомляє ЗР з ГЦ, наповнюючи останній до рівня відповідного глибині розрядки ГМ. При повному службовому гальмуванні тиск в ГЦ досягає 0,35 МПа за 8-10 с, а при екстреному - в залежності від режиму ВР: нормальної довжини К або довгосоставний Д відповідно за 5-7 с і за 12-16 с. Підвищення тиску ГМ приводить до легкої безступінчатого відпуску при якому ГЦ сполучається з атмосферою, а ЗР з ГМ. Випуск повітря з гальмівного циліндра на режимі До відбувається за 9- 12 с, а на режимі Д - за 19-24 с.

   При роботі ЕПГ шляхом подачі постійного струму відповідної полярності в робочий і контрольний дроти включається ЕПР, повідомляючи ЗР з ГЦ при гальмуванні і ГЦ з атмосферою при відпуску. Заповнення  ГЦ при цьому до 0,3 МПа відбувається за 3 ± 0,5 с, а випуск повітря з нього за 4,5 ± 1 с.

   Основними несправностями гальмівного устаткування пасажирських вагонів є: ослаблення кріплення деталей до рами і кузова, розшарування, тріщини або потертості сполучних рукавів, підвищені витоки повітря в місцях різьбових з'єднань, головках сполучних рукавів, запасних резервуарах і гальмівних циліндрах, неправильне підключення лінійних проводів електричних ланцюгів управління, знижений опір їх ізоляції, а також порушення електричного контакту в міжвагонних з'єднаннях та ін.








 





Комментарии

Популярные сообщения из этого блога